Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Dobry e-marketingowiec – co powinien umieć.

Dobry marketing to taki, dzięki któremu możemy zaspokoić potrzeby, jednocześnie osiągając zysk. Aby był dobry marketing potrzebujemy dobrego marketingowca, a to już wcale nie jest takie proste. Wielu ludzi poszukuje pracy jako specjalista do spraw reklamy i marketingu, tylko czy oni naprawde są specjalistami?

Oto 6 cech, które powinien posiadać dobry marketingowiec.

  1. Lekkie pióro.

Pewnie zastanawiacie się co marketing ma wspólnego z pisaniem. Wiele, dobry marketingowiec potrafi nie tylko napisać kilka słów na ulotce, wyszczególniając w punktach zalety danego produktu. Taka osoba tworzy, pisze i opowiada historię dotyczącą swojej firmy w sposób lekki. Potrafi poprowadzić bloga, czy fanpage, a sprecyzowane teksty będą zachęcały do dalszego czytania.

  1. Umiejętność tworzenia dobrego contentu.

Content. Co to właściwie jest? Z definicji publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści. Ja na content mam swoją własną definicję, a brzmi ona następująco : dobry content powstaje wtedy, kiedy potrafimy o czymś opowiadać wykorzystując do tego celu różne środki wyrazu.

W ramach ciekawości (o)powiem wam jeszcze, że content to również umiejętność robienia technicznie dobrych zdjęć, jednak o to powinni martwić się już graficy 🙂

  1. Zna język angielski

Nie ma marketingowca, który nie umie rozmawiać po angielsku. Nikt nie wymaga biegłego porozumiewania się w tym języku, ale chociaż umiejętności czytania ze zrozumieniem. Większość stron internetowych w pierwszej fazie tworzenia była po angielsku, dopiero później przetłumaczali ją na inne języki. Kolejna ciekawostka, wystarczy pięćdziesiąt słów by móc się porozumieć. To nie tak dużo ma początek, prawda? 🙂

  1. Technologia

Spokojnie. Chodzi tutaj o podstawowego zagadnienia z branży IT. Wiadomo, większe pojęcie mają ci, którzy kształcili się w tej dziedzinie, niż przysłowiowe samouki. E-marketing jest na stałe związany z technologią teleinformatyczną. Umiejętność pracy w HTML czy JAVIE jest dodatkowym atutem dobrego marketingowca.

  1. Znajomość narzędzi marketingu internetowego.

Jaka jest różnica pomiędzy marketingowcem, a e-marketingowcem? Zasadnicza, ten drugi potrafi pracować na narzędziach służących do e-marketingu w sposób szybki i prosty. Programy służące im do pracy są coraz mniej skomplikowane i coraz bardziej intuicyjne.

  1. Bycie otwartym i chętnym do uczenia się.

Cecha przydatna zdecydowanie w każdym zawodzie. Nie tylko w zawodzie marketingowca, projektanta stron internetowych czy grafika komputerowego.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Share This